petak, 22. svibnja 2009.

J.A.T.O. Vedrana Klepica


PETAK 29.5.2009. 21:30
VELIKA DVORANA TEATRA &TD


Poljubi zemlju po kojoj hodaš... Ona ništa nije kriva... Pjevali su brkati pjevači u politički turbulentnim vremenima. Vremena su prošla. Pjesme zaboravljene. Pjevači počinili suicid. Neki uspješno. Neki ne. A mi nismo glazbena skupina. I mi nismo komunistička partija. Mi nismo vjerski pokret, niti aktivistička organizacija. Mi ne razumijemo vašu politiku i mi ne vjerujemo u vašega Boga.

Režija: Helena Petković, Vedrana Klepica
Izvođači: Goran Bogdan, Maja Posavec, Anica Tomić, Silvio Vovk, Iva Babić, Dinka Vuković, Asim Ugljen, Ivica Gunjača

O autorici: Studentica diplomskog studija izvedbene dramaturgije na ADU. Zaposlena na portalu Teatar.hr. Piše drame, scenarije i prozu. Drama 21. noć emitirana na Trećem programu Hrvatskog radija u režiji Vedrane Vrhovnik. Za scenarij Koma nagrađena prvom nagradom na Nisi Masa europskom natječaju za kratkometražne filmove, a dramu J.A.T.O. će predstaviti na World Interplayu '09. Organizira Festival alternativnog i nezavisnog izričaja, te radi kao dramaturg.

Nema komentara: